Clownnäsa.

Grattis Olivia :) Hur känns det att ha blivit ett år äldre?

Igår så var jag och såg träningsmatchen mellan sövestad och köpingebro. Och så klart så vann mitt lag med 2-0 :D (sövestad)
Tränaren kände igen mig direkt fast jag kankse bara träffat han en gång och det var några månader sen. Han bara - Hej madde! Föresten får jag kalla dig madde? Min moster bara, -hon reagerar nog inte om du säger madeleine. xD Så kan det vara, man blir ju van med sitt smeknamn, hade känts konstigt om alla hade börjat kalla mig madeleine?!
Förutom att de vann matchen så fick jag färg på mig under tiden jag tittade. Solen lyste på rätt bra, men det var kallt när vindarna blåste förbi en. Men i alla fall, om folk tänker att, -va härligt nu blev hon lite brun. Så tar de helt fel. Jag blev röd! Näsan lyser ju nästan upp vägen för mig xD Jag har nog inte fått så röd näsa förut vad jag kan minnas. Men aja, det lägger sig säkert snart om ja undviker att sola den ;) Det börjar faktiskt redan lägga sig lite.

Sen på kvällen så var jag med stoffe igen. Härligt :)
20/4-08 En bra dag? ;)

Just nu ser det ut att vara rikigt härligt väder och så sitter en tok som jag här inne och segar. Men jag pallar inte gå ut fast jag vill. Jag måste faktiskt inte bli särskilt mycket rödare i ansiktet. Då kommer jag ju inte se klok ut! :P
Och så måste jag faktiskt göra lite läxa. Det ska jag börja med så fort jag skrivit klart här :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0