.......

Jag gillar dig...

Gud vad jobbigt det kan bli ibland, det duger visst inte för alla. Trevligt trevligt.

Det är 36 dagar kvar till studenten och sen så är man fri, det ska bli såå härligt!
Jag längtar inte till studenten direkt, utan till efter studenten.
Då man är så kallt fri att göra vad man vill, men samtidigt så får man ju oxå mkt mera ansvar.
Men det kommer fixa sig, har jobb hela sommaren och antagligen efteråt oxå.

Jag hade så mkt jag skulle skriva, men som vanligt försvinner det ur minnet när jag väl sätter mig här.
Riktigt skumt, kan någon förklara varför det blir så? Det är kanske inte meningen att jag ska skriva ner just det?
Esh jag vet inte och inte blir man klokare att tänka på det heller.

Stoffe, hoppas det går bra på tävlingen i morgon. Vill se dig köra någon dag =)
Olivia, hoppas de ringer dig från bellabacken om vikariejobb i sommar =)

Jag orkar inte tänka mera nu, men ha en bra valborg på er.

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0