Högskoleprovet

Idag gjorde jag högskoleprovet, jag tyckte det kändes helt ok, fast man fattade inte så mycket på några av delproven.
Jag har varit inne och rättat mina svar nu, och resultatet tänker jag inte lägga upp här (A) haha.
Men sedan omvandlas de ju till poäng, från 0,0 till 2,0, men hur gör man det? Hade vatt intressant att få veta nu var på skalan man hamnade. Inte för det gick så superbra men ändå :)
Sedan sägs de ju att man brukar höja sitt resultat för varje gång man gör det, och detta va första gången för mig. Så gick de helt åt skogen i vår så kan man ju göra om de till hösten igen :)

Min kväll blev visst inte som jag trodde, vad ska jag nu hitta på med?
Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0