Nationella prov.

Idag hade vi svenska nationella, vi hade fem timmar på oss att skriva om något redan valt ämne.
Jag tror nog jag i alla fall klara G nivån, med lite tur blir de kankse ett VG? ;) hehe
Från halv nio till ca tolv så satt jag och skrev. Man hade helont i fingrarna sen, och lite i nacken för att man satt konstigt. Sen när man kom ut från provklassrummet så frös man riktigt mycket. Det var då man slappnade av och slutade spänna sig. Men nu är det gjort och nu återstår bara det muntliga nationella och det kommer att gå bra mycket sämre känns det som.

Soligt väder, härligt!  :)
När jag kom hem tog jag boken jag ska läsa i svenskan och gick ut och satte mig att läsa. Även om det drog lite kalla vindar så var det skönt. Fick lite färg också, kan se att den ena axlen är lätt röd, och jag tror nog att jag fick en del färg på armarna med ;)
Man vill ju ha färg på sig på studenten så att man inte ser helt blek ut i sin vita kläning, men det kommer jag få på ett eller annat sätt är jag säker på.

Den 5 juni, längtar! Det är "bara" 43 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0