Blivande Malmöbo!

Japp. Jag fick en lägenhet i Malmö nu =)

Uppropet tog bara ca tio minuter, det enda vi gjorde var att säga ja när de ropade upp våra namn och sen skriva under ett papper där vi registrerade oss vid studier vid malmö högskola..Sen var det över..
Och då var klockan ca tio min över tio så bara..jaha och visningstiden fick jag kl 14..hm..
Så jag chansade och ringde dit för att fråga om jag kunde komma kl 11 i alla fall..och det fick jag =)
Märktes att de hade det fullt upp, för dem var lite röriga med allt. Jag hade fått ett pris igår i telen för den stora lägenheten på 30 kvm och de sa samma pris när vi var och kollade på lägenheterna.. Men sen när jag skulle skriva kontrakt så sa de helt plötsligt ett annat pris..så vi bara va?vänta nu..det sa ni inte förut..
Så eftersom det blivit fel med priserna som de sagt till oss..så erbjöd de en 25 kvm me balkong istället som någon tackat nej till..så jag tog den..funkar lika bra och skiljer en hel del pengamässigt oxå..

Jag får nyklarna på måndag =D Men kan inte flytta in då eftersom både mamma och pappa jobbar kväll och jag går i skolan på dagen..såå tråkigt..Får väl bli på tisdagen då...
Men har iaf fått en lägenhet =D Min egen hihi..

Fick ringa och ändra till hon jag hade fått övernattningslägenhet hos..men hon blev inte sur eller så..utan bara vad trevligt med en egen lägenhet..lycka till =)

Me Happy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0