Chokad lr vadå?

Jag blev lovad visning på en lägenhet som blev ledig den 1 okt..men de ringde aldrig som de sa..Men för någon dag sen fick jag ett majl där de undrade om jag fortfarande var intresserad..Jag glömde svara då, så gjorde det idag.
Sen ringde de mig typ en timme senare och sa att de hade två st lediga den 1 sept. Så jag ska på visning imorgon, hoppas den stora är kvar då..ville igentligen ha första visningstiden men är på upprop i skolan då..så fick bli den andra tiden..Jag ska ha en av dem två! :P Storleken får kvitta, bara jag får den enna. Annars blir jag fan ledsen..Nu är det dags att komma hemifrån lite ;)

Jag var inte alls beredd på att de skulle ringa..får hoppas det går bra imorgon =)
Är lite nervös för uppropet oxå..
Visstja..ska leta upp mitt antagningsbesked så jag kan ta med det imorgon till visningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0