Duktig

Japp! Jag har varit riktigt redig idag =) Först jobbat, sen tränat och sen ändrat om lite på rummet..Det med lådorna som jag skrev innan är löst hehe..Gud vad mitt rum blev snyggt..och ändå är det inte så himla mkt som är förändrat..Tvn har fått en ny plats..så kan inte se den ifrån datorn..vilket på sätt och vis är bra..soffan är helsnygg..Mitt rum har fått ett helt annat lyft..Najs!=) Ångrar inte soffköpet alls..
Omändringen på rummet kommer kanske bidra till att jag kommer ha det städat lite oftare hihi..och det är ju positivt =)

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt..Vi har sett på film Wanted heter den och den var väldigt bra..käkade även chips och dippa ;) mums..har haft en helskön hemma kväll..
Känns som om man verkligen behöver vila upp sig lite..har inte sovit ut på ett tag nu..ska jag verkligen göra imorgon om man inte blir väckt av resten av familjen..
Sen är det ju kräftskiva på kvällen imorgon..skojskoj även fast jag inte äter kräfter hihi =)
Jag har nog missat poängen där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0