Facebook

Jag har skaffat facebook.. Varför? Inte en endaste aning..Bara så ska va?! Haha.
Nej men de verka inte alls kul..kommer garanterat inte att vara där särskilt ofta..menmen..nu har man det med, även om man inte kommer använda den haha..

Ibland måste man se förbi
de dåliga sidorna och se de goda..

Oho..Fick det dära mejlet idag.! Men liksom hallå..inte mycket till info det dära :P Haha.
Får hoppas de nu ringer nästa vecka om lägenheten..vill ha! =)

Hade 4 timmars pass på jobbet idag..Och vi skulle endast städa..jaa visst...vi var klara på mindre än en timme..Vad hade de tänkt vi skulle göra sen då? Men det gick bra ändå heh..
Och så tränade jag mitt 3e pass denna veckan yeah..tur ja gjorde det idag..annars hade jag fått gå upp tidigt imorn..vill jag inte..vill ha sovmorgon..känns som om jag haft dåligt med såna dagar..

Allting kommer över mig..
Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0