Firande

Igår var vi nere i Skateholm och firade min mamma och Gunilla (moster) som båda nu har fyllat år.
Det var trevligt..mkt skratt imellanåt..en del på min bekostnad hrm haha =)
Lekte lite med mina små kusiner..när jag jagade dem en runda så gick jag lite istället för att springa..då sa en av dem .du är lika långsam som en sköldpadda! =D haha..Det fick han äta upp ;) hihi

Varit och köpt en trådlös mus till den bärbara datorn..kan vara bra att ha..
skulle även kolla på nya skor eftersom de jag har nu är lite sönder..Har haft dem i kankse tre månader och de var rätt dyra och nu är de lit sönder..najs..Men hittade inga som jag ville ha..vill ha typ likadana som de jag redan har..
Och jag köpte en tröja..hrm..behöver jeans mer än tröjor..får se om jag behåller den..men nästa gång måste det verkligen bli jeans =P

Löpbandet var fortfarande trasigt idag när jag skulle träna..suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0