Fullt

Det är hemskt vad mitt internet segar..tar en evighet att göra något ju..!

För att det ska se snyggare ut me soffan på rummet så måste jag ändra om lite..Är i full fart..men hm..vad ska jag göra av alla saker? När jag ändrade om och tapetserade osv sist så hamnade en del saker i små kartonger i en hörna..och de står kvar i nu heh..Dem måste bort.! Där ska tvn stå nu.. Har redan gått igenom den stora kartongen..kastade det mesta..men där blev en liten låda med saker kvar som jag absolut inte vill bli av med..Minnen liksom!
I en kartong så har jag glas, snapsglas osv..såna ömtåliga saker..de har inte plats på mitt rum just nu..men när ja får en lägenhet så åker dem upp..om de nu blir nån villsäga..
Men frågan är typ nu..var ska jag ställa allt? Haha..svårt ...Eller så får det stå kvar och så får jag trängas tills jag får en lägenhet..det går oxå..men inte lika kul =P

Nej nu ska jag fortsätta stöka runder.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0