Hjälp

När man skulle köra till jobbet igår kväll så körde en bil ut rakt framför mig.. vilken tur man bara körde i 60 och inte i 70 som man får göra där..I så fall hade det ju smällt..han bara svängde rakt ut..usch vad obehagligt det var.. där han kom ifrån har de skymd sikt..och han chansade väl på att där inte skulle komma någon..en väldigt dålig chansning enligt mig..
Men men..det gick ju som sagt bra ändå..men man vet aldrig vad som kan hända när man kör bil..

Såg Flight 93 och World Trade Center under natten på jobbet..har sett dem innan..men tycker dem är bra och även sorgliga.. WTC varar i ca två timmar men tog nog närmare två och en halv eller tre timmar.. man fick pausa och sköta sitt jobb när det behövdes ju...

Idag fick jag reda på att Olivia inte ska läsa i Malmö längre utan i Kalmar.. Så det betyder att vi inte längre kan söka lägenhet ihop..så jag får väl återgå till att söka enbart 1:or..Men tråkigt ju..nu hade man ju sett framemot det här ju..Men det kanske blir trevligt att bo själva oxå..eller så kanske det blir ihop me någon annan.. det åter står att se =)

Man börjar ju strax högskolan..det är inte många veckor/dagar kvar..än har man inte riktigt fattat..det kommer väl de sista dagarna då det börjar bli mer allvar..Men det ska bli intressant..tror jag kommer att tycka det är jobbigt men jätteintressant.. =)

Jag kommer aldrig glöma vissa saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0