Kill Bill

Jag såg den första filmen om Kill Bill igår..och jag tyckte den var ganska så dålig..vet typ att den handla om hämnd och blod som spruta rakt ut..Sen hängde jag inte riktigt helt med..Men men.. =)
Blev inte alls mkt sömn ..bara två tre timmar kanske..sen fick ja sova nu igen när jag kom hem..men då kände jag mig nästan pigg men visste att jag var tvungen att i alla fall försöka sova annars skulle ja inte klara av att jobba idag.. =) Ska åka till jobbet om någon timme..suck..Fast har inte så väldigt många turer kvar..denna och den imorgon är som jag tagit extra..kanske dumt..men lite mer pengar nästa månad om man säger så..

Allting tar sin tid..ibland går det fort ibland tar det längre tid..
Men hur man än gör, så kan man inte skynda på..
Det måste få ha sin gång, men ibland vill man bara att det ska försvinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0