Löpning steg 1

Har varit hos sjukgymnasten idag, fått nya övningar och ändrat några gamla.. Den bästa förändringen är att jag fick testa igen på löpbandet och denna gången gick det utan smärta =D Iof jag sprang i 5 min, lite kanske ni tycker men med tanke på hur ont jag haft och att det gjorde hemskt ont sist jag bara sprang 3-4 min så är det en lagom start på löpningen. =) Ska hålla mig till 5 min denna veckan och nästa ska jag börja öka minuterna..Sackta men säkert för att inte överbelasta knät så att jag får backa i övningarna..det skulle ju inte vara skoj! Och om några veckor så blir det förmodligen löpning utomhus om knät nu sköter sig och inte börjar göra ont!

Ska jobba vaken natt nu i natt..så om några timmar ska man gå och lägga sig..drygt..Skulle inte haft denna natten igentligen men men..tog den ändå. lite pengar ju =) Och sen har jag tatt bort två andra turer så med denna jämnar det ut sig lite ;)

Imorgon ska jag kaanske träna får se om jag hinner..för ska även kolla på 1 kanske 2 lägenheter i Malmö.
Men jag har inte helt bestämt mig om jag ska flytta eller inte..Har fått lite beslutsångest över det, så får se på denna/dessa lägenheterna iaf..men väntar nog med att bestäma mig om jag ska flytta eller inte förren skolan börjar..Kanske blir så att jag pendlar, om inte så kan jag ju hitta en lägenhet då istället..Men men..tiden får utvisa hur det blir..

Nu ska jag se om jag kan hitta på något annat vettigt att göra..
Tjolevippen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0