OJoj =)

Idag har jag minsan hunnit med mkt och klockan är inte elva än =)
Jag fick gå upp tidigt för att följa med min lillebror ut till bussen imorse eftersom alla andra jobba och han började skolan idag. Så jag kom ju upp tidigt så passade på att köra in och träna när jag ändå var uppe, sen har jag även hunnit ringa till Daniels mormor och bestämt en tid för att kolla in hennes lägenhet i Malmö..Den ligger 500 meter ifrån där jag ska plugga =) och jag skulle nog får hyra den mkt billigare än vad en studentlägenhet kostar..
Men jag är inte helt säker på den inu..ska kolla på den på torsdag så får vi se hur de blir..

Jag är inte helt säker på om jag ska flytta till Malmö ändå..kankse blir så att jag pendlar fast jag inte tycker om att pendla och att det kan bli långa dagar..Men nu fick jag tag i ett schema som inte helt stämmer med det vi fick förut..och om de här andra stämmer så är det en del hemstudier några veckor..och långa dagar i skolan andra veckor..så får se hur de blir när jag börjar..får antagligen bättre info om schemat då..
Om de nu är så skulle man kunna hyra lägenheten de veckor de e långa dagar och när de e hemstudier så kan man lika bra va hemma..Det verkar vara lite klyddigt..men som sagt det löser sig =)

Nu ska jag vila en stund..fick nån konsti huvudvärk..antagligen för jag sovit lite dåligt de sista nätterna..har inte haft tid att sova ;) heh..Och sen ska jag jobba eftermiddag/kväll =)

Tjohej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0