Malmö igen..

Jau nu är man tillbaka i Malmö..rätt skönt att vara lite själv..men hade gärna sett att stoffe oxå va här..men han jobbar..
Glömde mina chokladtomtar i Rynge..så dem blir väl uppätna =(
Gud så mkt saker man hade med sig in här till lägenheten asså..Igentligen är det väl inte så mkt men det mesta ligger ju i kartonger och det är kartongerna som tar all plats..
Nu ska man bara hitta någonstans att lägga alla saker på så att det inte bara ligger mitt på golvet..det ska ju se någerlunda städat ut iaf hehe..

Nu skjuter de raketer precis utanför min balkong..najs..kan man ju stå här eller till å me sitta i soffan och kolla på dem..inte illa..de är rätt fina raketer de smäller..

Men nu ska jag cykla till affären och handla lite, och sen ska ja göra mat och sen packa upp allt osv. Tar kanske hela kvällen..men men..sen så är det gjort iaf.


Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0