Ännu en gång..

Japp nu ska jag jobba natt nu igen :D Får välan se om jag orkar hålla mig vaken hela natten denna gången hehe.. Men det gör ja säkert, det är jag ju tvungen till. Men det är bara roligt att de tänker på mig och ringer in mig lite då och då :) Jobbade ändå fyra dagar under lovet.

Men ja, mer allmänt som händer nu denna veckan.
Skola som vanligt, börjar bli rikigt trött på den nu kan jag säga. Helt segt, orkar inte med alla läxor och arbeten. Ligger lite efter och det är inget bra. Jättejobbigt att komma ikapp.
Får verkligen ge gärnet imorgon med det dära stora arbetet som ska in på torsdag. Har faktiskt haft ganska länge på mig att jobba med det, så egentligen hade det kunnat vara klart nu. Men så kan det bli ibland. Måste bara ringa den kvinnan som skulle svara på mina frågor. Idag var det ingen som svarade när jag ringde. Skit också säger jag bara, för jag hade verkligen kommit igång då.
Men men, bäst hon svarar imorgon. Börjar ju bli lite kris nu, annars får jag väl lämna in arbetet nästa vecka i värsta fall. Fast jag vill ju ha in det i tid så klart. Och det ska jag nog kunna klarar av.

Sen på fredag så är det 100 dagars på Öja. Fan va härligt att vi snart tar studenten :D

På lördag hade ju jag tänkt en massa annat, men Bellabacken ringde så nu ska jag jobba natt istället. Roligt och så får man lite pengar sen också av det ju :)

På söndag så blir det inte sova så mycket som man hade tänkt, utan då ska jag faktiskt på en basket träning. Roligt det med :) Synd bara att knät är som det är. Jag vill ju också ge 100% men det vågar man ju inte eftersom risken att förvärra knät är så hög, så det är väl inte värt det. Så får väl ta de lite lungt så där vid sidan om. Men det går lika bra det än så länge. :)

Men ha de fint :) Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0