Bli nersövd?

Nej fy fan, det vill jag verkligen inte. Har aldrig blivit det och vill inte heller, har nån slags fobi för det ! :/ Men det verkar ju bara vara lokalbedövning och det låter mer okej för min del heh.

Var hos läkaren i Malmö, hej va det gick undan kan ja säga. Kom in 20 min före min tid och var klar när ja skulle ha gått in. Men de var ju bara bra det.
Men ja till hur det är med mitt lilla knä, jo läkaren trodde i alla fall inte att det var något fel på korsbandet, utan mer inre menisken eller något brosk. Så jag ska göra en titthålsoperation så att de kan kolla vad som är fel är det brosket så kunde han fixa det dirket men var det korsbandet så skulle de bli en ny tid.
Ja tid har jag int fått till det inu, men det var en som var osäker på om han ville bli opererad lr inte och ville han inte så skulle jag få hans tid nu på fredag. Annars blir det någon gång inom vårdgarantin, alltså inom tre månader.
Men hade ju varit skönast att få det gjort så fort som möjligt :)

Citat av läkaren - "Fotboll är ingen sport, det är en knäskada! "

Eller inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0