Aa.

Igår var vi och fixade med present till pappa som fyller år imorgon..hoppas han blir glad ;)

På kvällen så var jag nere och gick i Skateholm..det är härligt där nere..alla har ju sina platser där de känner sig lugna och kan rensa sina tankar på..så känner jag typ där..men man rensa nog inte tankarna igår..utan man tänkte på mkt som man inte ville..men det måste man ibland oxå..

Sedan såg vi tre syrror en film här hemma innan jag gick å lade mig..började ju jobba kl sju imorse.. men kunde inte somna.gick bara inte..så har nog inte sovit alls mkt..och så ska man kanske till Sjöbo marknad en sväng nu ikväll..

Det var inte bara en tår..utan många..

Nej nu ska jag duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0