Usch

Just nu är jag verkligen slut..funderar på att sova en halvtimme..somnade nästan ute på pooldäcket..

Ja det ser ut som om det blir en flytt till malmö..alla säger att schemat man får från högskolan inte brukar gälla..men det verkar som om det visst gör det..för jag var faktiskt så fräck att jag skickade och frågade..och det var en enhetschef som svarade..de sa att det kommer bli så att schemat vi fått gäller i stora drag..för det var inte plats till några förändringar osv osv.. så jaha..skola från 8-17 var dag..kul! lr inte..men det får man väl ta..*bara* i två år..
hoppas jag kan hitta någon lägenhet eller något rum att hyra så att jag slipper pendla..tokigt jobbigt..

tjolahej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0