usch

vad jag skriver sent..ska snart ner och se film med familjen..har velat se den filmen väldigt länge så det ska bli skoj..
Mor, far och mina två brödrar ska iväg på en liten semester imorn..så då blir man själv hemma..hade kanske varit skoj att hänga med..men nej är väl lite för gammal för det..de ska åka rätt tidigt imorn så det blir kanske i senaste laget att se filmen men skitsamma :P de överlever nog..

Det är mycket som händer just nu som inte är planerat..det tar mycket på krafterna och det blir inte alls som man tänkt..jag är rädd att detta kan bli slutet på något..men isåfall blir det ju även början på något nytt..men usch jag vill inte..hoppas på det bästa..men det blir sällan som jag vill här i livet..

opps hinner inte skriva mer..ska se filmen nu..fortsätter senare lr imorn..
Puss.

Fortsättning..

Klockan är runt halv ett nu när jag börjar skriva igen..filmen var bra..men inte jättebra..men värd att se..the happening heter den..

Jag vet i alla fall vad jag vill..kanske inte angående allt..men om just detta så..men hur jag än gör så blir det fel på något sett..det känns så i alla fall.. jag kanske har svårt att uttrycka mig så att andra förstår? eller..?
Jag hoppas verkligen inte att detta är slutet på något..för det betyder mkt för mig...men hur ska man visa det? eller förklara? det måste liksom ske så att man inte blir misstolkad..
Är det ens någon som förstod vad jag menade nu? Kanske kanske inte..det är inte meningen att alla ska förstå heller..
Låt det förbli..

Jag skulle vilja skriva ner så mkt..jag vet jag sagt det förut oxå..men det är ju så..men vissa saker går helt enkelt inte att skriva ner..

Imorgon vet jag inte längre vad jag ska göra..det sägs det ska bli fint väder..så sola kanske? Och så ska jag nog ner till mormor och morfar och plocka körsbär och kanske hallon om där är några kvar..gottet =)

Jag älter nog en hel del nu..men jag orkar faktiskt inte..jag mår dåligt när det blir så..och särskilt när man inte alls vet..kan inte göra något..får ta det som det kommer..även att jag vet att jag inte kan det..för kommer bara tänka på det som fan..får försöka tvinga mig till att tänka på något annat..men vad vet jag inte..och det lär antagligen inte lyckas heller.. 

Jag älskar dig..bara så du vet..

Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0