Vad mkt..

..som har hänt.man har fyllt 19 år..man jobbat..festat lite..och så har man kommit in på högskolan =D Yippie..Blev faktiskt väldigt glad och rätt paff att jag kom in..Så nu har man två år på högskolan framför sig..programet känns rätt tufft men det ska nog bli roligt =) Det vet man inte fören man är mitt i det..

Känns liten spännande faktiskt..allt blir nytt och jag som inte ens hittar i malmö haha..man får en helt ny klass och en massa nytt folk runtomkring en..nervöst och spännande..

Gud vad jag skriver här sällan..är sällan inne på datorn ens nu förtiden..men det kommer att ändras snart tror jag..just nu har man varit mkt med Stoffe..han har ju haft semester..men nästa vecka börjar han jobba igen..och då kan man ju inte träffas lika mkt på samma sätt längre..men men..det går nog bra =) Sen när man nu börjar plugga igen så har man kanske mkt skolarbete igen och då har man inte heller så mkt tid för att sitta här..eller så gör man mkt av arbetena på datorn och så slutar det med att man ändå glider in här och skriver lite eller nått sånt hehe..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0