Aj!.

Så kan man lugnt uttrycka sig..för det gör ont..har träningsvärk i magen som f*n asså..Jag fick en magövning på rehab eftersom jag ville ha lite annat oxå än bara knäna..jag kan säga att antingen så behövde jag verkligen träna magen..lr så var det bara en väldigt bra övning..jag tror nog att det är båda..men jau.nu kanske jag får snyggare mage oxå ;) men den är ju redan så snygg haha!..(iaf redan platt..)

Jag är rädd att det var en gång för mycket..

Midsommar på fredag..festa..blir nog cykling dit..blä långt säger jag bara..sen hem oxå =O hur ska detta gå..bäst det är någerlunda fint väder på fredag iaf..
Sen kanske utgång på lördagen oxå..vi får se vad som händer. =)

På tisdag så ska jag antagligen äntligen få min deligation på bella..det har tagit sin lilla tid..men det ska nog gå bra =)

Sen så ska jag och stoffe snart på semester tsms..nej inte utomlands..(Fast det hade inte varit fel) vi ska åka runt lite i Sverige =) hoppas på finfint väder =)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0