Fortfarande

Väldigt ont i magen..men det får man ju ta =) så mkt gjorde man inte..men ibland kan lite räcka..
Ska iaf inte göra om det imorgon..lr vi får se.. =)

Ska jobba ikväll..ska joura..undra om de ska se Sverige matchen där..

Innan verkade som om jag skulle hjälpa till ute på Sturup på fredag oxå..men har fått reda på att det inte var lönt eftersom att jag måste sticka så tidigt..inte mer att göra åt det..
Faktiskt lite skönt att slippa..men hade vatt några timmarslön då iaf ;)

Idag har jag slitet på mitt rum..lr nej inte riktigt..men lite..allt skit man rensat ut från skåpet i skolan och tagit med sig hem har jag gått igenom..en hel del åkte in i pärmen och mycket åkte ner i papperskorgen.. skönt att få bort det..
Nu ska jag bara orka ge mig i kast med lite annat skit som står här och skräpar..måste rensa och gå igenom det..verkligen på tiden..hinner kanske lite ikväll innan jag ska jobba..

Men då får jag nog gå nu..
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0