Hemskt

Ja det är hemskt att packa till en semester..mycket man ska tänka på och så måste man välja ut kläder osv..jobbigt värre..avskyr det faktiskt..för det slutar ofta med att man inte har med sig just det man vill ha då..att man tog med fel jeans..att man tog med för lite linne eller för många tjocktröjor..alltid är det något som blir fel..och jag är rätt trött på det..ska man vara borta en vecka så är det ändå en hel del..regnar det? Ja då kanske man måste ha extra för annars kanske allt tillslut är dyngsurt..eller så är det väldigt vramt och man saknar lite linne för att det ska räcka för man tog med en extra tjocktröja i fall om det skulle bli kallt. ..
Man vet alvarligt inte vad som blir rätt eller fel..det märker man först när man saknar något eller märker detta blev helt fel..man kan liksom inte åka hem bara för det utan man får ju helt enkelt ta situationen som den kommer och låta den bara rinna förbi och lösa på något annat sätt..det brukar ju bli bra ändå..

Jag är inte alls klar med packningen..och har inte alls mkt tid kvar som jag hinner packa på..men det blir säkert bra..hoppas jag i alla fall..

Jag vill verkligen flytta hemifrån nu..men kommer ju aldrig att gå så länge jag inte jobbar ordentligt..eller kommer in på högskolan..då kanske man kan flytta ihop med några andra som oxå pluggar på högskolan..

Puss......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0