Jaha

Jag ska i alla fall inte jobba midsommar =) det var ju bra heh..men känns inte alls lika roligt längre...
Ska föröska hinna med två av tre midsommarfester samma kväll..hoppas denice är med på det ;) hihi

#Det var mer än en tår som rann nedför min kind..
Att somna igår var nästan omöjligt..
För du finns där i tankarna..för mig var det kärlek..
Kommer inte glömma dig..hoppas du får det fint..
(Ännu en tår som smiter sin väg..)#

Livet tar sig sådana vändningar man inte är bered på..man vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn..och det är inte alltid något gott..men sant som det är sagt..man blir starkare för varje motgång...man förösker i alla fall att tro på det..
Just nu lyser inte solen utanför mitt fönster..men jag vet att den en dag kommer att lysa igen..och då ska jag fånga strålarna och bara njuta..

pusshaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0