OJ..

Där ser man..vad lite tid man har...och ändå gör man inget? Hur hänger det ihop..

Hänt en hel del nu i helgen..midsommar i fredags..trevlig fest vi var på..rätt mycket folk var där =)
I lördes så var vi och grillade hos några av stoffes vänner..väldigt trevligt..skulle ha dragit till eket sen men vi stannade hos dem..och det var nog mkt roligare där =)
I söndes så gjorde vi ett litet ryck på stoffes vind..många trappor att gå med allt som skulle slängas..och trötta var vi sen kan jag lova..vad snäll jag är som hjälper till =) Tänk om jag hade varit så hemma haha..

När jag vaknade i morse fick jag nästan panik..trodde att det var i går som jag skulle ha fått min deligation på bellabacken..så blev helt rädd att jag hade missat det...men som tur var det inte igår utan idag..så jag missade det inte..så nu har jag deligation och får då göra en hel del mer när jag jobbar..lit skönt.. =)
Fast det är många helger man ska jobba..menmen.. =) får ha kul till vintern istället haha

På söndag så åker jag och stoffe iväg på semester..vi ska campa =D Ska bli väldigt kul..hoppas nu det är fint väder oxå..

Så ja det lär ju inte bli något skrivande alls nästa vecka.. jag skriver iof rätt så sällan nu för tiden oxå..men svårt att hinna med..är inte hemma så ofta längre...undra varför..men jaja.. =) det går ju inte nöd på någon..

Ha det fint..pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0