Rehab

Jag måste träna 3 ggr i veckan där för mitt knä..det är rätt drygt..vill bara knät ska bli bra...

På fredag är det midsommar =) härligt...dit vi ska verkar det som om det ska kommer bra mycket mer än 100 pers..jaha det kan ju vara skoj =) undra hur många man kommer att känna där =P
Och hur man ska komma dit och hemma..ingen som kan skjutsa..det är väl ca 5km dit tror jag..lite mindre om man tar e65..funderar på om man inte kan cykla dit =P fast då måste det ju vara fint väder så klart...Så det vet vi ju inte än ...

Det känns som jag dratt ner mkt på skrivander här..men är ju inte inne på samma sätt som förr heller..men det ändras kanske snart igen..det brukar gå i vågor..ett tag är man mycket inne och ett tag är man lite mindre inne..så är det.

Nej nu ska jag kanske följa med syrran in till ystad...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0