Stavgång för tanter eller?

Många tycker ju att stavgång är för tanter eller ja i alla fall för äldre människor. Idag fick jag göra de på idrotten eftersom jag inte får vara med på den lektionen pga knät. Jag kände mig lite som en gammal tant, alla stirra helt konstigt på en. Några hälsa andra inte. En *äldre* kvinna såg ut som hon skulle hälsa men sen hörde man bara "hehe". Men varför skratta hon? Var det för att det ser roligt ut när en 18 åring går stavgång eller?! Man kände sig liteså, men hallåja!
Stavgång är ju till för alla, det ska vara nyttig och bra träning om man inte rör på sig så mycket annars. Men en sak är säker, det är nog inget för mig än i alla fall ;)

Nej nu får det vara nog! Jag har en hemtenta att göra klart, see ya! <3


Kommentarer
Postat av: Yenny

Stavgång är för alla! Samhället jag bor i går dom flesta med stavar då man är ute och motionerar! Det är ju hur härligt som helst! :)

2008-03-05 @ 18:21:03
URL: http://www.yennyli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0