Vad ska man säga?

Jo jag jobbat natt nu, gick jätte bra. Inga konstigheter, bara skuma filmer på tv haha. Några var iof väldigt bra, andra inte :P Inte så mycket att städa under natten på helgerna, mer mitt i veckan men jag kommer ju inte jobba natt mitt i veckan nu när jag går i skolan. Hade inte varit så lyckat att gå till skolan då efteråt hah.

Jag har sökt sommarjobb i ystad nu, hoppas nu jag får på Bellabacken. Lite tråkigt annars :(
Snart ska jag söka till någon utbildning också, det blir nog inte rikigt de jag tänkt mig från början, men ja det ska nog också gå bra. Bara man kommer in så, annars får man ju söka igen nästa år :)

Men vet ni vad? Jo nu ska jag inte skriva mer idag, ha det fint :) puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0