..

Att det inte blir som man tänkt sig är jag väldigt van med, men det kan bli lite jobbigt ibland. Eller så kan det bli mycket bättre än vad man tänkt sig.

Jag hade inte planerat detta, men jag är ändå glad att det blev som det blev. Undra hur länge det håller i sig nu oxå bara. Jag vet man inte ska spekulera om sådant, men ibland kan man inte låta bli.

Jag vill ha mitt schema för jobbet i sommar nu! Jobbigt att behöva vänta.

Var kommer all min huvudvärk ifrån? Haft migrän idag igen, börjat släppa nu som tur är. Men legat och vilat en timme eller så. Hade tänkt göra en hel del idag när jag nu mådde bättre, men så blev det inte. Får se om jag kan göra lite nu ikväll istället.

Jag gillar dig......

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0