=)

Klassfest hos mig nästa vecka, jag vet att alla inte kan då men jag kan inte någon annan dag. Vi kommer inte kunna hitta någon dag då alla kan =S Men jag hoppas att merparten kommer, det blir ju bland det sista vi gör som klass =)

Jag slipper vandringen imorgon, hade faktiskt varit skoj men jag får så himla ont i knät. Ni kan tycka det är konstigt om ni vill, men så är det. Och på torsdag får jag reda på om jag ska få den dära sprutan eller inte.  Hoppas jag får den för en på jobbet berättade om en som fått en i armen och det hade hjälpt så gott som direkt. Jag vill ju oxå kunna gå länger sträckor eller springa utan att det gör ont.

16 dagar kvar till vi tar studenten. Det är så snart att man inte riktigt kan förstå det. Sen är det slut på skoltiden om man inte pluggar vidare eller så. Man har ju även haft sitt sista sommarlov, för nu är det jobb som gäller ju. Även om man ska plugga vidare, för då behöver man lit pengar till allt det med.
Men det är ett helt annat bekymer.

Har ett enda arbete kvar nu innan studenten. Vad jag kan komma på i alla fall, annars har jag säkert missat något. Men det får jag inte hoppas jag gjort, blir ju bara jobbigt då. Jag ska nog sätta mig ner och kolla på de sista jag har, så får jag kanske det gjort oxå =)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0