Helgen

Har varit brau =D
I lördes var det crusing, fast det blev inte så mycket tittande på bilarna. Men men det var ju inte hela världen hehe. Sen blev det utgång på barabar, rätt så skoj och mycket folk. 
I söndes så var det städning som gällde först och främst. Stoffe är ju riktigt duktig ;) hihi
Sen åkte vi till Malmö och kollade skor. Både jag och Stoffe hittade var sitt fina par. =)
Fast nu får jag nog låta bli att köpa mer dena månaden om det inte är till studenten, typ väska och någon jacka eller så. Mer skor lär jag nog inte behöva i alla fall. Har nog aldrig haft så många skor på en gång förut. =O Men ja, då kan jag i alla fall inte klaga att jag inte har några skor som passar till haha.
Efter det så gick vi lite där vid ribban eller vad det heter i Malmö, gud vad många folk där var vid sex tiden på kvällen, undra då inte hur många där är en riktigt, rikitgt varm sommardag. Men väldigt fint är där faktiskt. =)

Idag var det skola igen, tråkigt. Och så har det blivit kallare och väldigt blåsigt =(
Ikväll är det nästan bara plugg som gäller, för imorgon ska jag jobba. Orka, måste verkligen ta tag i det. Ja, jag vet jag sakt det nu flera gånger, men det måste verkligen vara alvarligt denna gången. Mycket ska liksom in på torsdag så det är bara att skärpa sig helt enkelt. Blir jag klar med svenska boken så är en sak avklarad, och psykologin oxå. Det är de viktigaste just nu. Och javisst ja, det nationella oxå. Missade det föra veckan när jag var sjuk, så måste göra det på torsdag. Det är bara att ligga i. Men dem tre sakerna först, svenska boken, nationella, sen psykologin. De andra är till nästa vecka så det kan jag göra lit i helgen =)

Längtar redan till nästa helg haha. Men nu ska jag strax iväg och slinga håret, det kommer se typ likadant ut som när jag slingade det föra året =) Så förhoppningsvis blir det lika fint hehe =)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0