Lärarmiddag

Igår var det lärarmiddag på Berghusa för alla treorna och lärarna. Det var faktiskt väldigt skoj, särskilt eftersom jag vann 500 kr ;) Rektorn sa att det skulle bli lottning om några priser och de skulle lotta ut bland alla treorna. Jag bara nej vad tråkigt, sånt vinner jag aldrig på ju :( Men sen började de dra och så började säga att första priset går till Madeleine Larsson Bf3c. Jag bara vaa? Lite chockad hehe. Sen var det några som vann 400,300,200 och 100 och några vann biobiljetter. Najs :) Men kvällen blev lyckad och nu ska jag gå på min alldra sista lektion och där ska vi bara fika sen ska jag inte komma till skolan fören på studentdagen :)  En vecka kvar ! :D

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0