Lycka..

Lyckan varade inte så länge, men jag glömer inte den tiden heller.

Hade liten klassfest här i torsdags, var rätt så trevligt. Vi grillade och snackade en hel del. Synd alla inte kunde men vi andra hade ändå det skoj.  =)

Kommer sakna dig, mycket.

Syrran vill jag ska med till sommarnatta ikväll, igentligen var det inte ens meningen att jag skulle vara hemma förrens imorgon. Nu vet jag inte alls vad jag vill. Vet inte om jag är på rätt humör för att åka ut och festa, risk för att det inte slutar så bra. Vi får se vad jag kommer göra, måste bestäma mig rätt snart.

Nej nu måste jag nog tänka på något annat, risk för att en eller två tårar börjar rinna annars.

Ha det fint....
Puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0