Man skapar..

Man skapar det man fruktar
Jag tror det ligger väldigt mycket bakom det, det stämmer nog tyvärr oxå. Det är inte fel att ha det i åtanke när man fruktar något så att man inte spelar det i händerna så att det blir precis som man fruktar.

SOL,sol,sol.
Det är soligt och härligt väder ute, klockan är inte ens tolv och jag har redan varit ute och dammsugit poolen en gång. I bikini haha. Så varmt är det. Men får se till att gå ut igen så att jag får färg på mig. Jag är vit som en isbit ju =O Bäst vädret håller i sig, annars blir jag ledsen i ögat.

Sommar, sommar och sol, gud vad jag vill ha!
Även om jag ska jobba så längtar jag, jag jobbar ju inte exakt hela tiden så.

Alla har vi promblem med något, men yterst få vill erkäna att de har eller att dem vet om det.
Jag har ett problem som måste bort!  Men frågan är hur??

Fast nu ska jag icke tänka på det =) Vi ska ha gäster här i eftermiddag och fira mina syskon som har och ska fylla år. Nicolina 17 år den 16 april och Fredrik 14 år den 7 maj.  Så det är väl bäst jag lämnar datorn och går och fixar med något, typ städar haha.

Puss och kram njut av vädret så längre det varar. <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Man skapar det man frukar; det träffade mig! Synd att du inte skrev det typ igår eftermiddags bara ;)

2008-05-04 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0