Så trött..

Jag är såå trött och mår inte riktigt bra =/ Har haft smått ont i huvudet hela dagen, men sen när gästerna kom så blomma huvudvärken upp rejält. Sen var jag ju så duktig att jag ville ha en magnum glass som jag inte riktigt tål oxå. Ingen bra kombination. Låg och halvsov/vila i ca 40-50 min fast gästerna va här. Det hjälpte lite, i alla fall för ca en timme. Nu mår jag nästan lika dåligt igen.
Skulle bara vilja kasta mig i sängen och sova tills jag börjar halv tolv imorn. Men det kan jag ju inte. Om jag inte däckar snart så måste jag göra mitt nationella muntliga i svenskan klart först. Har en liten hum om vad jag ska säga men det är inte helt färdigt, har inte haft tid att bli klar. Varit så mycket annat som va nödvändigt att det kom lite före. Får se om jag orkar bli klar med det nu ikväll, om jag inte är lika kass imorgon. Då går jag nog inte ens till skolan =S
Bläää, palla!
Sängen lockar som fan.

Like you!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0