Sällan :)

Ja det är sällan jag somnar direkt när jag lägger huvudet på kudden. Men igår var det nästan så. Efter jobbet var jag helt slut, precis som om jag tagit slut på mina extra krafter nu med allt i skolan och så. Nästan direkt efter jag kommit hem och lagt huvudet på kudden så somnade jag. Då måste jag ha varit väldigt trött hehe. Ska jobba i natt oxå, men ska sova så inte så farligt. Sen ska jag jobba på måndag igen.

Hoppas det går bra på tävlingen Stoffe =) Höres kanske ikväll (K)

Idag har jag hunnit med en hel del, skrivit in två arbeten på datorn, tvättat hamocken ute på pooldäcket. Men den får nog tvättas en gång till, i alla fall taket på den. Sen har jag varit inne i Malmö en snabb runda, skulle kolla på shorts men dem passade itne så som jag ville så det blev kläning istället =) heh.  Nu är man äntligen hemma och så ska jag fixa några skolarbeten till eller i alla fall ett för sen orkar jag nog inte mer innan jag ska köra till jobbet hehe =)

Klassfest hos mig ?? =)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0