Skitdag ?

Jag har gjort mitt svenska nationella, och även redovisat i religionen så nu är det två saker mindre att göra. Måste dock läsa igenom det som vi gjort på psykologin. Vi ska visst ha en slutanalys imorgon. Låter jobbigt. Sen måste jag även göra klart psykologiarbetet. Vi har inte fått något datum på det ännu men det måste vara nu nångång det ska in =S

Jag har gjort något sjukt omöjligt? Skurit mig på baksidan av en sax xD. Det gör faktiskt väldigt ont när jag skriver haha.

Var och tränade på rehab idag, skulle börja springa på löpband. Det enda positiva var att mina nya skor (löparskor) är riktigt härliga att ha på sig =) mjuka och sköna. Helt förälskad i dem haha.
Jag sprang i ca 4 min på löpbandet, men det gjorde helt ont i knät så sjukgymnasten sa att vi skulle skippa den sista minuten. När hon började dra och känna på knät så sa hon att de hade med operationen att göra. Så för att fixa det så ska jag kanske få kortisonspruta i knät? Låter ont. Men först ska en annan sjukgymnast titta på det för att säga om det är säkert eller inte, men han kunde inte idag så jag fick en ny tid. Drygt. Jag som vill springa!!!!!!

Livet låter mig inte komma allt för lätt igenom märker jag.

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0