Ojsan

Såg nyss kommentaren uppdatera..varför tänkte jag? Det gjorde jag ju igår.. men ojsan det hade inte blivit publiserat..hehe.. förlåt =)

I måndes på träningen sprang jag 2 km på 12 min..fyfan säger jag, inte bra om man nyss varit jävligt förkyld..men jag hade klarat löptestet om de varit till polishögskolan..där e de 2km på 13 min för tjejer hihi..Jag börjar få lite kondis nu igen..var ju längesen man tog ut sig såhär..=)
Men imorn ska jag väl ta de lite lugnare.. 2 km på13 min kanske haha..har lite ont i knäet idag oxå..får se..kanske tejpar det igen imorgon?..

Men nej nu har jag pluggat nog för ikväll..måste sova nu..ska ju upp och träna imorgon..sen plugga satan igen..så att jag förhoppningsvis blir klar imorgon..denna tentan ska ju in på torsdag..

Men sovgott alla.. de ska jag ialla fall.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0