Tjoho

Har haft en trevlig helg..
I fredas tog vi det bara lungt, i lördes blev jag inringd att vara funktionär på en fotbollscup i Malmö som HISO ordnar. Handikapps idrottens sammarbets oragnisation står det får..lr nått sånt liknande.
Det var roligare än jag väntat mig.. När jag kom fick jag en t-shirt med deras tryck och för att det skulle synas man var funktionär.. de fråga vilken storlek ja hade..så jag bara S-M beroende på tröjorna ju..de bara okej här har du en L..för det finns inga mindre kvar haha.. Men lönt å fråga från början då =P De kanske trodde jag hade XL? =P
Nej men det var givande..
Sen på kvällen var vi hemma hos Stoffe och några andra kom dit så spelade vi ett frågespel om Lund, typ en blandning av aktie och monopol spel.. Men det var kul =)
Igår så gick vi på bio och såg den nya James Bond, helt okej rulle..
Just nu är jag hemma i Rynge och hälsar på, sen när jag kommer hem imorgon är det bara plugga satan, har en tenta som ska in nu på torsdag, sen en till på måndag.. Usch..
Och sen ska jag även hinna med att vara på skyttet där ja ska vara ledare och så ska jag hinna träna.. Jag får gömma fjärkontrollen till datorn och internet sladden så att jag inte har nån anledning att göra något annat än att plugga.!.
Ajaj..


Nu ska det ätas lit..
Ha de gutt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0