Blodgivare?

Ja jag har alltid velat bli blodgivare..men jag har aldrig orkat ringa eller gå dit, men så idag på högskolan hade de vykort som man kunde fylla i och lämna in så att de kan kontakta. jättebra =) så nu har man äntligen anmält sig så då återstår de bara att bli kallad och sen kollad i fall man nu kan bli blodgivare eller inte..om ens värden stämmer osv..


Som alla vet är det ju halloween och själv ska man på en halloween fest på lördag där man ska vara utklädd..
Så idag var jag och köpte en dräkt jag ska ha på mig..inte just de jag ville från början, men men den duger den oxå =)
Hade först tänkt va typ cowboy eftersom jag har till det hemma i Rynge, men eftersom jag inte kommer hem fören precis innan festen så vågade jag inte chansa på att det skulle bli så bra som jag trodde..så fick bli en kostym istället..Aja den blir nog fin ;)

Det är inte klokt så trött jag är, verkligen helt slut..
Ska gå och lägga mig när jag skrivit klart här..tror inte jag kommer göra mer på tentan idag i alla fall..
Är snart klar, hoppas verkligen jag blir klar imorgon för vill inte ha den hängandes i helgen för det har jag inte tid till då =) Får väl i värsta fall jobba hela natten imorgon, så då är det lika bra att sova lite tidigt idag..

Men sovgott..vi synes lr höres =)

<3 

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har oxå börjat fundera på att bli blodgivare :P

2008-10-30 @ 16:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0