Möte och blinkande amublanser

Idag var jag på ett möte om jobb, de ska ringa imorgon om man fick det eller inte.. Intressant =)
Jag har även blivit kontaktad av ett annat ställe som sysslar med i princip samma, där står ja tydligen som reserv till något jobb nästa helg. Kul kul att se vad det blir av det här =)

När jag åkte bussen hem så kom där massa ambulanser körande, i morse såg jag även en polisbil me blinkande ljus..Brått hade de iaf heh.
För någon dag sen så kom där en ambulans i uttryckning och skulle över i en korsning där det var rött ljus, så bilarna längst fram fick ju köra ändå fast det var rött så att ambulansen skulle komma fram, sen var det en bilist som tyckte han var jättesmart och så när ambulansen körde över (mot rött som de får i uttryckning) så körde den bilen över direkt efter.. dummer..tänk om de va nån som kört på han..

Fick godis av några skånetrafikens värdar som var ute på bussarna och delade ut plåster och reflexer, men de räckte inte till oss som satt längst bak..så vi fick godis istället hehe ;)

Nej nu ska jag klydda med lite andra saker..
hörs..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0