Polis? Javisst!

Nog för jag pratat om att jag vill bli polis..men lite skumt kändes det allt idag när jag öppnade paketet från adlibris bokhandel och den första boken jag ser heter "Polisers rätt till våld". När jag kollade så låg där 4 böcker och itne de två jag beställde.. förutom "Polisers rätt till våld" så låg där även "Introduktion till straffrätt", "Finna rätt, juristens källmaterial och arbetsmetoder" och "Mänskliga rättigheter, en introduktion". Hm  vart tog mina böcker om vetenskap vägen?  Det var kanske meningen jag skulle läsa till polis redan nu? ;) fast man måste ju vara 20 då hehe..
Men va fan..nu tar de ca 2 veckor till innan jag får mina böcker =O

Vad det kan bli lite galet ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0