Upp och nervänd dag.

Igår blev hela mig dag upp och ner på två minuter..
Jag hade sökt ett jobb tor-lör men jag blev reserv och de sa de hade många reserver..så jag trodde aldrig att de skulle ringa mig. Men så igår morse runt halv nio när jag nyss satt mig på bussen till ett gruppmöte med de i klassen så ringde de och fråga om jag kunde hoppa in. Jag bara eh..hm jag är på väg till skolan nu..men jag kan om det går bra jag kommer vid 11.. De skulle ringa ledaren på platsen om de var ok..men de började ju egentligen kl 10..Så jag bara jaha..där försvan den chansen till lite jobb..
Men nej de ringde upp och sa de var helt okej att jag kom senare..så ja bara OK! =D
Jag fick gå lit tidigare från gruppmötet..för behövde hem och byta kläder..tror inte det hade blivit så lyckat om jag kommit i klänning och klackaskor..så de fick bli jeans och tjocktröja och gympaskor..skulle ju vara ute i 7 timmar =O
Så snabbt har jag nog aldrig bytat om..jävla tur att hissen börjat funka igen (den var sönder kvällen innan och samma morgon) var hemma om i ca 5 min innan ja stack till bussen igen..så var där faktiskt 10.55 ;)
Jag delade ut rabatt kuponger till Burger King..Var faktiskt helt okej..igen dålig lön heller och man fick frisk luft =) Jag hade ändå tur..för igår var enda dagen de inte regnade hihi..både torsdes och idag så har det regnat på de stackarna hehe..
Det var inte lite trött i benen man var sen efter de 7 timmarna..helt slut..Sen var det skönt att bara sätta på en film me killen och bara ta de lungt..

Min dag skulle egentligen sett ut så här..
Gruppmöte, handla present, kanske hitta nått ställe där jag kan klippa mig sen, plugga!! .
Men de hann jag inte..har inte hunnit plugga idag heller..får bli imorgon eller antagligen lär det bli först på måndag..men då får jag verkligen sätta manken till!..Börjar bli dåligt med tid så.. =S

Idag träffade jag Olivia som flyttat till Kalmar.. det var kul..längesen sist ju..
Får se till att åka upp och hälsa på henne där snart ;)
Nej nu måste ja fixa nått och äta och fixa mig själva..ska snart iväg ju =)

Puss

<3<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vaaad är det för jobb? :D



Oooh, lilla Oliiivia :D Alla vi borde åka upp tillsammans och hälsa på henne vetja! :D

2008-10-22 @ 21:57:53
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0