Va?? Nej, det kan inte vara sant!

Jo det var det, Jag fick alla rätt på hemtentan =D Undra om jag fick tillbaka rätt prov igentligen??.
För gud vad jag blev chockad, jag trodde jag skulle ha minst  10 fel, hade jättesvårt att göra den och förstod inte allt..men jag måste ha lyckats skriva ner det viktigaste så lite kanske jag ändå förstod? ;)

Tänk...det är redan torsdag..Vart tog hela veckan vägen??

Igår såg jag filmen Idiocracy..Rätt bra, en snubbe som är medelmåttig fryses ner i 500 år och när han vaknar är han den smartaste personen i hela världen.. Tänk om det verkligen skulle bli så, det var inte helt tokig förklaring till varför det blev så haha..!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0