Aaa.

Fan va segt..vi missa en sak på grupparbetet..så måste ses imorn..ett litet krismöte för att få in..för sen på måndag ska vi ha examinationsseminarium..alltså redovisning.
Så imorgon kl 10 ska vi ses.. på en söndag...usch..
Jag som ville ut och festa..fast är iof rätt trött..men ville ändå ut=) hehe
Hade nog inte orkat både va ute och sen gått upp tidigt och fixa me skolarbete..
Men sen är det några i trappuppgången som har fest.. låter sjukt kul ju..Man blir ju så frestad..för jag ville ju själv oxå ut..

Såg en film som heter The nines..lite skum var den tyckte jag..Fattade ju inte hela direkt..Men men..

Kollade min skol webmail nu ikväll också eftersom det var ett tag sen jag var där.
Tur var väl det. för hade fått medelande om min hemtenta ja skicka in för en vecka sedan..
Min lärare kunde inte öppna den så hon ville  ja skickade den i ett gamalt format..
Så fick spara om den och skicka igen..Jag har ju 2007 i wordprogrammet..

Men men..nu ska ja se om ja kan installera kameran på datorn..sen ska ja sova..
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0