=)

Som svar på kommentaren på det senaste inlägget så nej haha,.jag har ingen tv och eller tv möbel =) Inte som det set ut nu..kommer kanske senare någongång. =)

Denna helgen har sprungit helt väck asså haha,..
Särskilt igår..jag skulle fixa me kläderna och få in dem i garderoben osv..men åkte hem om och då köpte vi en micro som jag ska få in idag eller tisdag..
Sen när jag kom hem här igen så skulle jag med syrran och hennes kille och deras kompisar ut i Malmö..
Vi vandrade runt en del innan vi bestämde oss för slakthuset..Så igentligen gick jag sjukt långt igår haha..
Men hade väldigt trevligt...även fast syrran och axel åkte hem så jag fick stanna med några jag inte kände direkt hehe..men de var kul =)
Så nu är jag helt trött..har inte sovit så värst mkt..
Och idag måste jag fixa med lite saker..får ju se till å få de lite snyggare här..fast tycker redan här  e fint..men kan allti bli snyggare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0