=)

Du är så gullig <3

Idag har jag pluggat me gruppen, tränat, och pluggat lite själva..har läst lite såna här omvårdnadsteorier..har en kvar..får se om ja hinner läsa den ikväll oxå..

Jag gillar min nya sjukgymnast..han verkar väldigt bra..det är ju nästan värt att åka så långt för att träna hehe..Tur jag valde där ute ändå..annars kanske man fått en sämre sjukgymnast..eller någon man inte alls kan prata med..usch,.

Det är inte lite pengar man lägger ut på böcker här inte..är det verkligen meningen att csn ska räcka till de oxå..lr ska man kanske låta bli att äta? Nej precis det kan man ju inte..och böckerna är något man behöver till kurserna..jag beställde några igår..och så klart de jag inte beställde skulle man även ha..så beställde dem med...fast ändå så har jag inte beställt alla till dessa kurserna..har några kvar..men vet ju inte om man behöver dem eller inte..och när man väl får reda på det så kan man inte beställa via nätet eftersom då hinner man inte få dem i tid..och sen..ja ska pengarna räcka eller inte ? Tur jag får en lön till hehe..alla har inte den turen..kanske dags att leta extraknäck nu..? Något förslag?

tjolevippen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0