Kortätare?

Ja den dumma maskinen åt mitt kort =O Nej inte bankomatkortet som tur var...
Men jag skulle ladda på mitt rabattkort med pengar..och så när jag satt i kortet..så gick det inte att göra något..det stod bara välj värde du ska ladda med..Men det gick inte trycka på någon summa eller på avbrytknappen eller något alls..Så ja bara va fan..där var ju redan nästan 200 på det..Jag testade ringa till skånetrafikens nummer..kom jag som fyra i kö..när ja kommit som nummer två..så försvann allt ljud..och det hände inget på en väldigt bra stund..så jag testade att ringa upp igen..men då kom jag inte fram..och sen började det tuta upptaget..!!
Tur att man var på centralen så att man kunde gå till kundcentert..Där han bara -Jaha då får vi fixa nytt kort till dig... Och jag fick ett helt nytt kort med min gamla summa på.. Sen funderade jag på om de inte skulle fixa den maskinen som åt upp mitt kort..För han verkade helt ointresserad nästan..så jaha..
Men nu fick ja äntligen laddat det..

Sen var jag för att kolla på nya jeans..vill verkligen ha ett par nu..men nu när man fått pengarna så att man kan köpa ett par..så hittar man inga man vill ha!..Men jag hittade väldigt många snygga tröjor som jag sjukt gärna vill ha.. Fast nej! Inga tröjor än..först ett par jeans. och kanske ett par skor..sen kan jag köpa alla några snygga tröjor..för behöver jeans bra mkt mer än vad jag behöver ett par tröjor..så det får vänta =/

Ikväll ska mina föräldrar komma in en stund..kankse mormor och morfar med..om de kan.
Och så ska jag kankse köpa en kamera, för har ju ingen nu sen jag flyttade hemifrån. Kunde ju inte ta med den vi hade där.. =( Men har hittat en som var riktigt fin.. Men hm vilken färg? Blå eller rosa?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0