Lägenheten! =)

Den är såå fin nu =)
Fått upp matbord, väldigt snyggt..ser ut som en trekant..men det går att fälla ut så vips har du ett matbord för 4a pers..och när det är infällt så är det för1-2 pers och tar inte mkt plats.. En jätte fin hylla med små fack till allt möjligt..och ett soffbord..snyggt =) Och även mina gardiner =D Fast det var inte dem jag igentligen ville ha,.men de andra var slut så fick ta andrahandsvalet..men dem är inte fula iaf =) Även fått upp den liggdelen på soffan..(schäslong?) och den fick trots vi itne trodde det väldigt bra plats..blev jättebra med den...
Så nu har jag i princip bara att packa upp allt och få in det nånstans.. Sen kommer här vara så tiptop =)

Jag har itne skrivit så mkt här för har haft långa dagar i skolan sen kommit hem och jobbat på här..så har haft fullt upp att göra..har itne tid nu iheller igentligen..för måste läsa några papper till imorgon..
Hoppas böckerna kommer snart..skulle gärna vilja bläddra lite i dem med..

Nej nu måste jag läsa lit i dem där papperna..skriver mer någon annan dag kanske när jag får tid haha =)


Kommentarer
Postat av: Daggen

Har du någon tv och tv-möbel eller nått???

2008-09-04 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0